Pages

Search This Blog

Tuesday, February 22, 2011

maaf

MASA? semakin jauh melangkah, kelalaian itu makin menghimpit..
dengan tanggungjawab yang makin terbeban + emosi yang kurang stabil buat kerisauan sudah sampai kemuncak..pejam celik sudah minggu ke 7..bermakna tinggal lagi 7 minggu akan menamatkan pengajian semester 7..sukar namun harus lalui dgn kuat + tabah..

sungguh, kagum dengan nikmat yang dikurniakan ILAHI.merasa jadi seorang pemimpin pelajar.(MPP 2009/2010).buat diri terhimpit antara amanah serta tipu kalu tidak terselit rasa bangga..MOGA ADA RUANG PAHALA DICTU, SERTA MAAF UNTUK SEMUA JIKA DIRI INI TERLALAI..

berpeluang memengang jawatan sebagai seorang presiden pERSADA UPSI ( khas utk mahasiswa/si generasi FELDA)buat diri rasa terharu..Suka + duka melayari anak felda sangat terpengaruh dalam diri..melihat ketabahan ibu dan ayah buat hati ingin terus berbakt,sungguh kehidupan anak peneroka membuatkan diri terlalu berani mencuba..
alhamdulillah, kecil + tidak bermakna bg yang melihat..namun utk diri sendiri, sangat berbangga dengan tertubuhnya PERSADA UPSI..bangunlah adik2 sekurang2nya kamu kenal diri..belajar menongkah arah kehidupan..


maaf, jika dalam apa jua yang dilakukan tersalah + terkasar tanpa sedar..namun jauh disudut hati bangga dgn semua yang membantu, suka diberi kesempatan yang bukan dirasai oleh semua org..prinsip diri..buatlah selagi perkara tersebut betul, kita takkan mampu untuk memberi mengikut hati semua orang..

TUHAN..BANTULAH aku SUPAYA RASA KUAT ITU ADA, SERTA JGN SESEKALI ENGKAU TARIK NIKMAT IMAN YANG TELAH DIKURNIAKAN..AMIN

No comments:

Post a Comment